Mācīties kopā ar īpašo vajadzību bērnu. Ko iegūst tipiskie bērni un sabiedrība? - Piesaiste

Breaking

Home Top Ad

svētdiena, 2020. gada 6. septembris

Mācīties kopā ar īpašo vajadzību bērnu. Ko iegūst tipiskie bērni un sabiedrība?


Sestdien, 5. septembrī, plkst. 14 Swedbank Izglītības teltī kustība #MēsNegribamIzdegt organizēja diskusiju "Mācīties kopā ar īpašo vajadzību bērnu. Ko iegūst tipiskie bērni un sabiedrība?".

Mācīties kopā - tipiskiem un netipiskiem bērniem, kā arī bērniem ar īpašām vajadzībām. Ir daudz runāts, rakstīts par to, kāds atbalsts ir realitātē, un kāds ir nepieciešams īpašo vajadzību bērniem un viņu vecākiem. Ir runāts par to, cik nozīmīga ir iekļaujošā izglītība īpašo vajadzību bērniem, kā arī par to, ka viens neveiksmīgs iekļaujošās izglītības gadījums var pāršalkt visu valsti ar saukli - 'to izdarīja bērns ar īpašām vajadzībām!'. Tomēr mēs ļoti kūtri runājam par to, ka iekļaujošā izglītība ir nepieciešama ikvienam mūsu sabiedrības pārstāvim.

Mēs saskatām daudzus un būtiskus ieguvumus visai sabiedrībai no tā, ka esam visi kopā! Kādus? Par to skaties un klausies zemāk redzamajā video. 


  


Diskusiju vadīja:
Mārtiņš Daugulis, Rīgas Stradiņa universitātes lektors, TVNET moderators.

Diskusijā piedalījās:
Sigita Skujiņa - dokumentālās filmas "Pasāki Jēkabam čau!" autore;
Anete Bendika - īpašo vajadzību bērna mamma, pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģe;
Elizabete Vectirāne - iekļaujošās izglītības iestādes "Torņkalna privātā vidusskola" dibinātāja, īpašo vajadzību bērna mamma;
Pēteris Martukāns - sociālais projektsa "Bērni nepiedzimst ar aizspriedumiem" vadītājs Latvijā.     

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana